Friday, July 18, 2008

Kepada sesiapa yang normal atau gila photography bolehlah masuk pertandingan ini.

Tarikh akhir ialah pada: 15/8/2008.

website: http://www.picturekl.com/

Apa tunggu lagi galas lah beg SLR korang pergi ke KL untuk shoot segalanya di sana.

ARGGH! Tension betul saya tak ada budget untuk ke KL. Semuanya gara-gara mulanya semester baru, saya terpaksa gunakan budget tersebut untuk yuran pengajian, sewa rumah untuk 6 bulan, servis motosikal, beli/cetak modul, beli barang kamera, itu-lah & ini-lah serabut otak fikir tentang budget.

3 comments:

twinklingYaya said...

kimy,alang2 kau cakap psl beli/cetak modul..
aku wat bisnes sket..
nak modul?
gtaw aku ok! :)

jgn lpa tnya owg laen.. :))

kimy said...

aku dah download modul lah aimi. lagi pun print kat rumah aku free ink unlimited hehehe. ok nati aku gtau yg lain.

twinklingYaya said...
This comment has been removed by the author.