Thursday, December 25, 2008

TAGGED from NIZA…

Aloha everybody...
Wanna do some tag...
Simple one...
Post 3 pictures...
1st picture: How do you look when you're going to class/work?
2nd picture: The picture of your eyes..ONLY! Close-up picture...pandangan depan jgak
3rd picture: The picture of you... smiling widely... *Nampak gigi and pandangan depan... *close-up picture gak

waktu dalam makmal masa sem 1 dulu, aku pun tak ingat buat experiment apa waktu ni.Enjoy dadih yang dibuat sendiri dari menber aku.Happy tengok screen kamera, sorry xda pic pandang depan sebab pic ni yang paling macho. HAHAHA

Picnic at Batu Feringgi, Penang

Pada 21/12/2008 yang lalu kami picnic di Batu Feringgi Penang. Dari rumah bersiap sedia bawa baju lebih semata-mata untuk mandi laut. Sampai di sana Cuma aku sorang laki dalam group kami je yang mandi yang lain Pdaus (Taro), Ganes sibuk dengan kamera masing-masing photoshoot sana sini. Pada hari tu Cuma kamera aku saja yang paling sikit shutter di klik, Ganes yang paling banyak dan yang paling kesian Taro HAHAHA lupa bawa bateri. Diorang guna Nikon kecuali aku sorang guna Canon so tak jadi masalah pada taro untuk shoot menggunakan kamera Ganes. Aku, Meen dan adik Meen saja yang mandi laut, haha memang best mandi laut, aku tak pandai berenang nasib baik tak lemas. Kalau aku lemas dan tiba-tiba Meen atau adiknya selamatkan aku, URHG~~ malunya. Tambah lagi kalau Meen atau adiknya buat CPR kat aku (hehehe gatainya aku) HAHAHA (evil laugh).In future Ganes wanna replace Mod position in POP SHUVIT.Aksi Gila iklas daripada Kimy, ermm yeah dan seksi.Bergambar dengan orang yang aku suka HAHAHA.Taro sedang seraksi, orang pro guna 1 kamera tak cukup.Meen dibuli oleh adiknya. sabarlah Meen Balik rumah nanti kau tarik telinga dia. HEHEHEMeen Bagaikan Model Iklan Rejoice kemudian Sunsilk dan seterusnya.

Final Exam Finished

Haha aku seronok sangat nak post benda alah ni dalam blog aku sebab aku dah merdeka dari study yang memanjang (tipu je yang banyak Cuma main). Walaupun agak terlewat untuk post, tp seronok pnya pasal aku tetap poskan jugak nak bagitau yang aku dah cuti sem. Biasalahkan orang busy macam aku memang semuanya lambat gara-gara riuh dikota.
Ini adalah nota yang telah disiapkan dalam 1 malam untuk dihafal sebab esok exam. last minute punya kerja sampai tak tido langsung Nescafe pula sampai berpeket-paket habis. Sampailah habis exam baru tido sepuas-puasnya. Aku suka tukisan aku yang sangat cantik (^^").

Nota subjek Instrumentasi.Nota subjek baik pulih alatan elektronik.

Comment Jangan Tak comment.

11 comments:

t a r o said...

awan ganesh nampak more tu unggu, awan gambar hg plak nampak more to cyan, kalau awan biru normal rasanya ok lg kot, just pandangan. sbb nmpak neutral. klu kaler pasir over kuning, mmg nampak menarik,

Nyze 二ザ Crazee said...

cet2...
bajet senyum plg wide ke yg pic ke 3 tu...

waaaaaa....
na jgak...
na mnd laut jgak...
t aku g penang na gmnd kt ctu jgak...
naaaaaaaaaaa....

(T.T)

kimy said...

owh yaka pdaus, ish kena calibrate lg monitor aku nih. susah betul lah main dgn color management ni.

jgn risau niza sebut je tmpat menarik kat png pasti kami boleh bawak.

meen rahman said...

aku dah agak!
hooo..suka adek aku eh?
aah niza dtg je penang btaw kteowang.
pdos ada keta.
senang mau berjalan2!
(:

Nyze 二ザ Crazee said...

kimy..
ko da kantoi da...
wakakakkaakkaakakka...
padan muka....

~Lalalalalalala~

wokeyh...
na p penang...

xD

kimy said...

eh mana ada lah niza klu ada pun xmo lah gtau. oklah aku ngaku semata-mata utk ko Niza, sebenarnya aku suka TUTTT~~~~. hehehe guess who?

meen rahman said...

hg suka adek aku.
kan kan?
depan dia ja hg jd len.
kantoi!

kimy said...

mana ada, kalau aku suka mestilah aku akan gtau dia dgn slumber serta macho. mcm ni gayanya "feroz aku cinta padamu sudikah kau terima cintaku", kata kimy kepada feroz dgn gaya yg penuh macho sperti idaman wanita. haa~~ camtulah, tp aku x buat camtu pn maknanya x ada apa2 lah tu.

isya_seacliff said...

nice shot... huhu.. slm ziarah

AkuAyie said...

kantoii....ak dh taw dhh ko ske sapa.. wakak~~

Anonymous said...

Slm... korang nie msti expert dlm Photographer x?? gmbar2 korang nice shot ar.. teach aku leh?? hit aku blik kt facebook ea. hazrien_98@yahoo.com.my