Thursday, December 4, 2008

Walaupun agak terlambat untuk aku buat benda ni disebabkan kesibukan, namun aku tetap jua post-kan juga, ENJOY!
Meen sorry ek aku cilok soalan yang kau guna. Aku ambik soalan tu kemudian gunakan jawapan aku sendiri, hehehe.

1. Name 1 person who make you laugh last nite
message from my friends discuss about price.
2. What were you doing at 0800?
prepare my resume for latihan industri
3. What were you doing 30 minutes ago?
tido lah sebab demam
4. What happen to you in 2006?
fan of yamakasi movie and always jump from high place
5. What was the last thing u said out loud?
antar assignment tanpa aku melihat (kalau reject mampoih)
6. How many beveregas did you have today?
ermm 1 times
7. What colour is ur hair brush?
gatsby smooky err (forgot lah)
8. What was the last thing u paid for?
topup
9. Where were you last nite?
at home in front my laptop
10. What colour is ur front door?
grey
11. Where you keep ur change?
pocket
12. Whats the weather like today?
sunny day at the morning
13. Whats the best ice-cream flavour?
mix lagi banyak lagi cepat habis hahaha
14. What excites you?
time pegang kamera
15. Do you want to cut your hair?
tanak barulah comel tapi terpaksa jugak potong hahaha
16. Are you over the age of 25?
sweet 19. eh 19 ada sweet ke??
17. Do you talk alot?
if i have fisherman friends hahaha
18. Do you watch the O.C?
apatu? kalau pc Over-clocking mmg minat (^^")
19. Do you kow anyone name Steven?
ermmmm dulu ada lah
20. Do you make up ur own word?
cakap main lepas je mulut ada insurans (sorry).
21. Are you a jelous person?
biarlah mereka yang bahagia, aku adalah aku.
22. Name a friend whose name start with the letter 'A'
Aimi Athirah, Ami Farhana, Ahmad Fitri, Ahmad Syafiq (clasmate)
23. Name a friend whose name start with the letter 'K'
Kim Hong, Kumar (klasmate)
24. Who's the first person on your received call list?
My 2nd bro (speximent)
25. What does the last text message u received say?
Kimy tlg rekomen bdk klas hg kat aku (from apit)
26. Do you chew on ur straw?
nope
27. Do you have a curly hair?
hehe rambut aku mmg pelik ada curly ada straight.
28. Where's the next place you're going to?
klinik ambil ubat demam
29. Who's the rudest person in ur life?
hehe housmates akulah sama2 rudest.
30. What was the last thing u ate?
hehe siput ermm ntah aku x tau nama dia tapi mmg sedap.
31. Will you get married in the future?
Dgn Meen Rahman HAHAHAHA meen jgn marah ek gurau jek.
32. Whats the best movie you've seen in the past 2 weeks?
death race, baru je nak tengok.
33. Is there anyone you like rite now?
No body but i like my camera
34. When was the last time you wash dishes?
pukul 8pm.
35. Are you currently depressed?
nope!
36. Did you cry today?
yup,e-mail aku x reply oleh kilang AMD
37. Why did you answer and post this?
ntah lah, mungkin aku gatai tangan

7 pekara pelih yang aku lakukan

7 Perkara Pelik Yang Saya Lakukan
1. Apabila tiada meja dan kerusi ketika membuat kerja.

  • Duduk cangkung (macam buang air besar) sambil lakukan kerja, saya pun rasa pelik kenapa suka duduk macam tu. Mungkin sebab rasa tak mengantuk bila duduk seperti tu.
2. Masukkan biskut (biskut kering segi 4) ke dalam Milo atau Nescafe dan makan.
  • Entahlah mungkin dah menjadi rutin ketika tiada nasi untuk dimakan. Sekarang walaupun ada nasi tapi masih buat juga perkara tu, hairan betullah. Saya pun tak tahu di mana sedapnya makan biskut macam tu.
3. Tidak boleh makan atau tergigit bawang putih,
  • Waktu makan nasi dengan laut masakkan ibu memang sedap, disebabkan ibu saya tahu yang saya sebegini sebab tu dia akan kurangkan bawang putih. Apabila termakan atau tergigit bawang putih dengan secara automatiknya saya akan termuntah, ini yang membuatkan saya berasa hairan dari sewaktu kecil sehingga hari ini.
4. Sewaktu nak bergambar pula saya mesti terlupa untuk mengecas bateri kamera.
  • URGHH! Tension betul lah, bawa kamera berat-berat tapi bateri lupa nak cas. Bila berlaku hal ini saya kan cari bateri di setiap poket beg. Bateri Speedlite pun saya sapu walaupun hanya guna 4 biji kemudian tambah 2 biji lagi bateri yang datang dari mana-mana poket beg (biasanya bateri lama), cukup 6 biji masukkan ke dalam Battery Grip. Hal ini tidak akan berlaku jika saya planning gila-gila punya kencang untuk lakukan photoshoot.
5. Suka baca surat khabar lama.
  • Entah lah kenapa, walaupun ada surat khabar hari ini, apabila saya melihat mesti akan rasa yang saya terlalu sibuk sehinggakan rasa tak senang baca surat khabar. Apabila esok pula atau seminggu kemudian baru sentuh surat khabar yang ditinggalkan untuk dibaca.
6. Saya seorang PEMALAS untuk lakukan kerja rumah.
  • Inilah penyakit saya, untuk buat kerja rumah amat jarang sekali sehinggalah ibu atau housemate tegur baru buat kerja. Patutlah badan rasa miang semacam je, rupaya baju yang dipakai sudah berhari-hari tak basuh (biasanya berlaku di rumah sewa).
7. Haha~~ yang terakhir ialah idea selalu datang last minute.
  • Time exam akulah keluar pada waktu yang ditetapkan dan sangat jarang keluar awal kecuali sibuk. Keluar lambat sebab takut idea datang last minute kemudian aku dah tak boleh masuk semula ke dalam dewan peperiksaan. So aku tunggulah walaupun dah siap atau ada je soalan yang memang tak boleh jawab hingga waktu tamat. Begitulah juga dengan kerja edit foto bila sudah flatten image baru dapat idea baru so ke bukalah balik layer.
Adakah anda membaca keseluruhan text ini?
SOALAN TERAKHIR KEPADA ANDA WAHAI SI PEMBACA.
Adakah Kimy seorang yang rajin, walaupun ketinggalan untuk buat benda ini?

8 comments:

meen rahman said...

laki mmg cm tu la.
haihhh :P
kimi seorang yg pemalas,taklh makan bawang putih&pelupa.
haa..lg 1 dia neh pemalu dan cumil

hehe : )

Nyze 二ザ Crazee said...

btol2...

stuju ngan meen...

kimy..
ko ni drakula ke?
xpat mkn bwg putih?

ahakz2...

ko pemalu ke?
sgt besh utk dibuli ni...

kecik2 aku, aku kaki buli taw...
jgn lpa jwb soklan ni na...
*link ada kt bwh ni*

http://niza-crazee.blogspot.com/2008/11/excuse-me-ive-some-questions.html

Anonymous said...

weyh weyh.
yg ni ak suspek ni weyh..

31. Will you get married in the future?
Dgn Meen Rahman HAHAHAHA meen jgn marah ek gurau jek..

walahahaha.
ni bkn gurau ni. ak tau.
deep. deep.
meen...dlm diam de meen.


jwpn standard : "kmi cuma kwn"
"tade pape antare kami"

ghehehe
jk jk.

meen rahman said...

adess.
elmo jgn mrepek.
kami cuma kawan
hee~
cilok ayat elmo

:P

kimy said...

ish-ish-ish apa gaduh2 ni?? pasal aku pn nak gaduh. heheh (^^"). ok niza nati aku post bnda yg kau cakapkn tu.

Nyze 二ザ Crazee said...

ko rse popular ke kimy?
ahakz2...

elmo n meen ni berebut kn ko ni..
pat2 plh...

xpown 2-2 ko amek...

ahakz2...

xP

Anonymous said...

niza ni.
ape plak ak.
meen la.
haha

kimy said...

haha betul tu niza. skrg aku rasa sgt tamak haloba, aku aku nak ke-dua2 nya skali. camna elmo, meen ?? korg ska x kt aku??

prasan macho cam hero twilight plak aku ni hehehe.